Kolačići

Politika kolačića (cookies)

Kako bi internetska stranica radila ispravno te kako bi ju se moglo unaprjeđivati u svrhu poboljšanja vašeg iskustva pregledavanja, potrebno je minimalnu količinu informacija (cookies) spremiti na vaše računalo. Više od 90% internetskih stranica koristi praksu kolačića te su po pravilima Euopske unije obvezne zatražiti pristanak korisnika. Korištenjem ove internetske stranice pristajete na uporabu kolačića, čijim blokiranjem i dalje možete pregledavati stranicu, no neke njezine mogućnosti neće biti funkcionalne.

What are cookies?

Kolačić je informacija spremljena na osobno računalo u trenutku pregledavanja internetske stranice koju ste posjetili. Kolačići omogućuju jednostavnije korištenje budući da spremaju Vaše postavke za internetsku stranicu (jezik ili adresa) te ih pri ponovnom pokretanju iste iznova aktiviraju. Na taj način informacije su prilagođene Vašim potrebama i uobičajenim načinima korištenja. Od jednostavnih informacija o postavkama, kolačići mogu spremiti i velik broj osobnih informacija (ime, e-mail adresa) za koje Vi u potpunosti morate dati pristup. Ukoliko im Vi to niste omogućili, utoliko kolačići ne mogu pristupiti datotekama na Vašem računalu. Aktivnosti spremanja i slanja kolačića Vama nisu vidljive, međutim možete u postavkama izabranog internetskog preglednika odabrati mogućnost odobravanja/odbijanja zahtjeva za spremanje kolačića, brisanje spremljenih kolačića i druge aktivnosti vezane uz korištenje kolačića.

Kako onemogućiti kolačiće?

Isključivanjem kolačića ne dopuštate pohranjivanje istih na vlastitom računalu. Postavke kolačića mogu se konfigurirati i mijenjati u izabranom internetskom pregledniku. Kako biste vidjeli postavke, odaberite preglednik koji koristite (Chrome, Firefox, Internet Explorer 9, Internet Explorer 7 i 8 te Operu ili Safari (stranice na engleskom jeziku)). Ukoliko onemogućite kolačiće, utoliko nećete biti u mogućnosti koristiti određene funkcionalnosti internetskih stranica.

Što su privremeni kolačići?

Privremeni kolačići, ili kolačići sesije, uklanjanju se s vašeg osobnog računala u trenutku zatvaranja internetskog preglednika u kojem ste pregledavali internetsku stranicu. Uz pomoć ovih kolačića, stranice pohranjuju privremene podatke.

Što su stalni kolačići?

Stalni, ili spremljeni, kolačići ostaju na Vašem osobnom računalu i nakon zatvaranja internetskog preglednika. Uz pomoć ovih kolačića internetske stranice pohranjuju podatke kako bi Vam se olakšalo korištenje. Primjerice, internetske stranice koje zahtijevaju unos korisničkog imena i lozinke ''zapamtit'' će vaš unos koji će se pojavljivati pri svakom novom posjetu istim. Stalni kolačići ostat će zabilježeni na računalu danima, mjesecima ili godinama.

Što su kolačići od prve strane?

Kolačići od prve strane dolaze s internetske stranice koju pregledavate, a mogu biti privremeni ili stalni. Na taj način, internetske stranice pohranjuju podatke koji će Vam olakšati korištenje pri svakom novom posjetu toj internetskoj stranici.

Što su kolačići treće strane?

Kolačići treće strane na Vaše računalo dolaze s drugih web mjesta koje se nalaze na internetskoj stranici koju pregledavate. Riječ je o primjerice pop-up oglasima, a kolačići tu imaju ulogu praćenja internetskih stranica u oglašivačke svrhe.

Koristi li ova web stranica kolačiće?

Da, ova internetska stranica koristi kolačiće kako bi Vam osigurala jednostavnije i bolje korisničko iskustvo.

Kakve kolačiće koristi ova web stranica?

• Privremene kolačiće (Session cookies) – riječ je o kolačićima koji će se automatski izbrisati prilikom zatvaranja internetskog preglednika u kojem radite

• Stalne kolačiće (Persistent cookies) – riječ je o kolačićima koji će ostati ''zabilježeni'' u vašem internetskom pregledniku dok ne isteknu ili ih sami ručno ne izbrišete. Prikupljene informacije su anonimne, a ne uključuju vaše privatne podatke

Ima li na web stranici kolačića treće strane?

Postoji nekoliko vanjskih servisa koji Vam spremaju ograničene kolačiće, a isti nije postavila ova internetska stranica. Limitirani kolačići služe za nesmetano korištenje mogućnosti koje korisnicima osiguravaju jednostavan pristup sadržaju. Ova stranica omogućuje:

• Mjerenje posjećenosti

Stranica koristi Google Analytics - servis za mjerenje posjećenosti. Ukoliko želite onemogućiti spremanje kolačića od strane ovog servisa, zabranite ih na slijedećem linku: Google Analytics - https://tools.google.com/dlpage/gaoptout

Dodatne informacija oko isključivanja kolačića

Postoji nekoliko internetskih stranica za isključivanje pohranjivanja kolačića za različite servise.Više informacija pročitajte na sljedećim linkovima:

http://www.allaboutcookies.org/

http://www.youronlinechoices.eu/

hosta.hr

Pravne odredbe

Izjava o privatnosti

IZJAVA O ZAŠTITI PODATAKA

RONA TRADE d.o.o. se o vašim osobnim podacima koje nam stavljate na raspolaganje brine sa velikom pažnjom i odgovornošću. Naša je želja upoznati vas na koji način i zbog kojih razloga se Vaši podaci pohranjuju i koriste. Pri tome vam jamčimo da će vaši podaci biti zaštićeni od neovlaštene uporabe od strane trećih osoba. Osobni podaci koje unesete na našu Internet stranicu (npr. broj kreditne kartice) biti će dalje preneseni putem „zaključane" veze, uz našu brigu da se uz sva moguća tehnička dostignuća onemogući stranim osobama pristup i zloupotreba podataka tijekom i nakon prijenosa.

KOJI SE OSOBNI PODACI POHRANJUJU I OBRAĐUJU?

Prilikom posjete našoj web stranici pohranjuju se osobni (IP adresa), i ne-osobni podaci (npr. naziv vašeg web preglednika i vašeg operativnog sustava, te svaka posjećena stranica). U slučaju da obavite online rezervaciju ili se prijavite na naš newsletter, Vaši će osobni podaci (ime, adresa, adresa elektroničke pošte, broj telefona) biti pohranjeni i obrađeni. Vaši osobni podaci obrađuju se isključivo prilikom izvršenja željenog postupka i za provođenje poslovnih procesa za koje smo ovlašteni. Daljnji podaci koje zatražimo mogu nam biti ustupljeni isključivo dobrovoljno. Vaša je odluka da li će te nam tražene podatke ustupiti ili ne. Kako je naš trajni trud unapređenje ponuđenih usluga, ovi opći podaci biti će korišteni radi statističke obrade, istodobno vodeći računa o očuvanju anonimnosti davatelja podataka. Uz Vašu suglasnost, povremeno ćemo Vas informirati o našim novostima i posebnim ponudama. Ukoliko više ne budete želljeli dobivati ove obavijesti, molimo Vas da nas obavijestite kako bismo Vas odjavili. Vaše podatke nećemo ustupati, prodavati ili koristiti ni na koji neovlašteni način osim u slučaju vašeg izričitog odobrenja.

"COOKIES"

Na našoj web stranici se trajni "cookies" koriste isključivo prilikom korištenja opcije "Moj izbor". Sadržaj "vašeg izbora" se pohranjuje kako biste bili u mogućnosti naknadno pozvati odabrani proizvod nakon nekog vremena. Ovi "cookies" će u svakom slučaju biti automatski pobrisani sa vašeg hard diska nakon isteka razdoblja od 28 dana. Vaš je izbor da onemogućite instalaciju "cookies-a" podešavajući Vaš web preglednik, no željeli bismo naglasiti da bi u tom slučaju neke od mogućnosti koje naša web stranica pruža mogle biti ograničene.

GOOGLE ANALYTICS

"Ova web stranica se koristi Google Analytics-om, analitičkim web servisom Google-a, Inc. ("Google"). Google Analytics se koristi "cookies-ima" koji su mini-tekstualni dokumenti instalirani na Vaše računalo sa ciljem da omoguće analizu načina na koji korisnici koriste web stranicu. Podaci o načinu na koji Vi koristite web stranicu, a koje generiraju ovi cookies-i biti će proslijeđeni i pohranjeni na serverima Google-a u Sjedinjenim Američkim Državama. Google će ove podatke koristiti s ciljem vrednovanja Vašeg korištenja web stranice, ispunjavajući izvještaje o aktivnostima web operatora i pružajući druge usluge vezane za aktivnosti web stranice i upotrebu interneta. Moguće je također da Google ove podatke proslijedi trećim stranama ukoliko je to zakonski obavezno, ili u slučaju da treća strana obrađuje podatke za potrebe Google-a. Google neće povezivati Vašu IP adresu sa niti jednim drugim podatkom u Google-ovom vlasništvu. Vi možete onemogućiti korištenje cookies-a podešavajući svoj web preglednik na prikladan način, no napominjemo da u tom slučaju možda neće biti moguće korištenje web stranice u njenoj punoj funkcionalnosti. Koristeći ovu web stranicu, Vi odobravate Google-u obradu vaših podataka na način i za potrebe koje su prethodno navedene u ovom članku."

Before using our website, please read the Google Terms at: (https://policies.google.com/terms?hl=en) and learn about Google's Privacy Policy at: https://policies.google.com/privacy?hl=en .

ODGOVORNOST

Unatoč pažljivom nadzoru svih sadržaja, RONA TRADE d.o.o. ne preuzima nikakvu odgovornost za sadržaje web stranica kojima se pristupa putem hyperlinkova sa naše web stranice. RONA TRADE d.o.o. nema nikakvog utjecaja na trenutni ili budući dizajn, sadržaj ili autorstvo linkanih stranica. Urednici linkanih stranica isključivo su odgovorni za njihov sadržaj, funkcionalnost, ispravnost i legitimitet. RONA TRADE d.o.o. izričito odbacuje odgovornost za sve sadržaje ovih web stranica.

hosta.hr

Pravila i uvjeti

OPĆI UVJETI KORIŠTENJA HOSTA PAKETA

(u nastavku: Opći uvjeti)

Verzija I.

vrijede od: 20.11.2019.g

UVODNE ODREDBE

 

Članak I.

 

Rona trade d.o.o., sa sjedištem na adresi Opatija, Nova cesta 119, je trgovačko društvo upisano kod Trgovačkog suda u Rijeci pod matičnim brojem subjekta: 040054456 OIB: 39217415068 (u nastavku: RONA ) koje raspolaže ukupnošću informatičkih, tehničkih, intelektualnih rješenja i skupom usluga za upravljanje smještajnim kapacitetima pod nazivom „ HOSTA paket“ , koje plasira na tržište sukladno odredbama Ugovora o suradnji u pružanju usluga smještaja i drugih usluga i ovih Općih uvjeta, te je registrirano i licencirano za pružanje svih usluga turističke agencije na koje se ovi Opći uvjeti odnose . ( čl.12.st.1. t. 6.,t.13., t.14., Zakona o pružanju usluga u turizmu NN 130/2017,, 25/19, dalje: ZOPUT)

 

„HOSTA paket“ je skup radnji turističke agencije koji lišava Iznajmljivača brige oko bookinga, prihvata gostiju, čišćenja i održavanja Smještaja uz povećanje broja noćenja, na način da RONA preuzima niže navedene aktivnosti :

HOSTA booking multichannel, yield management computer application for synchronized advertising of the property on all relevant online travel portals and offline agencies according to the "no guests - no fee" system,

e-recepcija - aplikacija sa sigurnim elektroničkim bravama integriranim u RONIN booking sustav koji omogućava navigaciju i prihvat gostiju 24/7 uz online prijavu/odjavu na eVisitor i naplatu od gosta

samoizdavanje računa Iznajmljivača prema RONI uz vođenje knjige Evidencije o prometu (EP)

troškovi online turističkih portala i offline turističkih subagenata ( uključivo PDV)

organizacija međusmjenskog čišćenja s najmom, dostavom i promjenom posteljine i ručnika (NE uključuje neposredan trošak čišćenja, pranja i izmjene posteljine)

usluga pozivnog centra koji zaprima obavijesti o kvaru i organizacija otklona istih što podrazumijeva osiguranje pravovremenog dolaska kućnog majstora za sve vrste hitnih intervencija (NE uključuje trošak rada i materijala potrebnih za otklon kvarova)

izradu i postavu cjenika, kućnog reda i oznaka za navigaciju gostiju,

pregled Smještaja nakon sezone s ciljem utvrđivanja tehničkih nedostataka koje treba otkloniti tijekom zime, a najkasnije do primopredaje Smještaja naredne sezone,

pregled tehničke ispravnosti i generalnog čišćenja prilikom primopredaje Smještaja,

izrada opisa i fotografiranje Smještaja.

 

Dodatne usluge su usluge/radovi koje nisu obuhvaćene „HOSTA paketom“ već ih RONA organizira i/ili vrši (osobno ili putem treće osobe) temeljem posebne izričite narudžbe Iznajmljivača izrijekom obuhvaćene Ugovorom ili naknadno izdane, te se stoga posebno obračunavaju i naplaćuju od Iznajmljivača po cijeni iz prihvaćene ponude ili po važećim cjenicima dodatnih usluga : Cjenik čišćenja i posteljine, Cjenik tehničkih intervencija.

 

Iznajmljivač je svaka fizička ili pravna osoba, rezident ili nerezident RH, koja je nositelj odobrenja za pružanje usluga smještaja (Rješenje o kategorizaciji objekta) odnosno koja je prema aktualnom Zakonu o ugostiteljskoj djelatnosti ovlaštena obavljati ugostiteljsku djelatnost pružanja usluga smještaja, o svakodobnom ispunjenju kojih uvjeta sam brine i odgovora, a koji je sklopio Ugovor o suradnji u pružanju usluga smještaja i drugih usluga sa RONOM i time postao korisnik „HOSTA paketa“ (u nastavku: Korisnik).

 

Ugovorom o suradnji u pružanju usluga smještaja i drugih usluga i ovim Općim uvjetima uređuju se međusobno odnosi, način suradnje te prava i obveze RONA TRADE d.o.o., kao pružatelja usluga „HOSTA paketa“ i/ili drugih (dodatnih) usluga, te Iznajmljivača kao Korisnika usluga za svoj Smještaj, uz pravičnu naknadu. Sklapanjem Ugovora sa RONOM, kao domaćom turističkom agencijom, Iznajmljivač je oslobođen plaćanja naknada subagentima te pripadajućeg PDV, već to postaje obaveza RONE.

 

Smještaj je svaka smještajna jedinica Iznajmljivača (apartman, studio apartman, soba, kuća za odmor, itd.) za koju je isti ishodovao odobrenje za pružanje usluga smještaja (Rješenje o kategorizaciji objekta) sukladno važećem pozitivnom pravu ( Zakon o ugostiteljskoj djelatnosti, Pravilnik o razvrstavanju i kategorizaciji ugostiteljskih objekata i dr. )

 

Subagenti su online i/ili offline agencije posrednici u zemlji i inozemstvu sa kojima je RONA u svoje ime sklopila ugovor o suradnji u cilju širenja prodajne mreže i boljeg plasmana Smještaja. (booking.com i dr.)

 

Vlastito zauzeće Smještaja je razdoblje korištenja Smještaja od strane Iznajmljivača, njegove rodbine, prijatelje, starih gostiju unutar Razdoblja iznajmljivanja, ovisno je o raspoloživosti, uvjetovano obavezom plačanja međusmjenskog čišćenja sa promjenom posteljine i zauzećem ne više od 15 dana po sezoni. Zauzeće iznad 15 dana po sezoni, Iznajmljivač direktno dogovara sa RONA marketing/rezervacijskim odjelom. U slučaju realizacije vlastitog zauzeća Iznajmljivač je odgovoran za prijavu na eVisitor, a RONA ne snosi odgovornost za ispravnost vođenja EP knjige.

 

Razdoblje Iznajmljivanja predstavlja razdoblje tekuće kalendarske godine koje je obuhvaćeno Rješenjem o kategorizaciji ( navodi se u članku 1. Ugovora) unutar kojeg RONA plasira Smještaj na turističko tržište .

 

Cjenik Smještaja sastavni je dio Ugovora te predstavlja izlazne cijene Smještaja prema gostu (navode se u čl. 3. Ugovora), koje cijene nisu fiksne već su podložne promjenama (yield managementu) unutar min-max cijena definiranih Ugovorom.

 

Nedolazak Gosta/No show podrazumijeva situaciju nedolaska gosta koji nije prethodno otkazao rezervaciju.

 

Otkazivanje rezervacije/storno trošak podrazumijeva situaciju u kojoj gost otkaže rezervaciju unutar razdoblja koje je politikom otkazivanja, u ovisnosti o vremenu preostalom do početka korištenja usluge, određeno kao razdoblje razmjerne naplate otkaza rezervacije.

 

Ukoliko nije drugačije određeno ovim Općim uvjetima ili Ugovorom, sva obvezujuća komunikacija Iznajmljivača s RONOM odvija se pisanim putem elektroničkom poštom na adrese:

za obračun i financije financije@hosta.hr

za marketing i rezervacije marketing@hosta.hr

za tehničke intervencije majstor@hosta.hr

 

Telefonska komunikacija informativnog značenja obavlja se na brojeve telefona:

za obračun i financije +385 51 272 338

za marketing i rezervacije +385 51 715 755

za tehničke intervencije +385 51 715 208

 

Sklapanjem Ugovora Iznajmljivač izričito potvrđuje da je upoznat sa svim odredbama ovih Općih uvjeta, koji kao sastavni dio Ugovora predstavljaju način poslovanja RONE s Iznajmljivačem i primjenjuju se u cijelosti, osim ako Ugovorom nije drugačije određeno, da ih je prilikom sklapanja Ugovora primio te da ih u cijelosti prihvaća.

 

HOSTA PAKET

 

Članak II.

 

Sklapanjem Ugovora Iznajmljivač postaje Korisnik svih usluga koje obuhvaća „HOSTA paket“ pod uvjetima navedenim u Ugovoru i ovim Općim uvjetima, te njihovim svakodobnim izmjenama i dopunama, koje usluge podrazumijevaju :

 

BOOKING :(čl. 12. st. 1. t. 6 ZOPUT) podrazumijeva prodaju, posredovanje i rezervaciju usluge smještaja, što u širem smislu podrazumijeva poduzimanje aktivnosti za prodaju i unaprijeđenje plasmana i promidžbe Smještaja Iznajmljivača, te u tom cilju oglašavanje, rezervaciju i prodaju Smještaja putem web.stranice RONE www.ronabooking.com te putem drugih posrednika u zemlji i inozemstvu/subagenti (multikanalna prodaja) u koju svrhu; RONA u svoje ime sa subagentima sklapa ugovor o suradnji te time postaje obveznik plaćanja naknade subagentima. Pri izradi prezentacije objekta na svim kanalima prodaje, RONA snosi troškove: prve posjete Smještaju, izrade opisa, izrade fotografija. Prezentirani materijal, fotografije, tekstovi; osim onih koje je ustupio Iznajmljivač; vlasništvo su RONE. O podobnosti fotografija za objavu odlučuje isključivo RONA bez prava Iznajmljivača na izbor ili prigovor na RONIN izbor. Predajom vlastitih fotografija RONI Iznajmljivač jamči da posjeduje autorska prava na iste, pri čemu daje RONI u roku trajanja Ugovora, neekskluzivno, globalno, neopozivo, bezuvjetno i neograničeno pravo na korištenje, reprodukciju, prikaz, distribuciju, prema vlastitom nahođenju, a za potrebe prodaje kako putem vlastite internetske stranice i digitalnih alata tako i na (online/offline) subagencijama, promotivnim materijalima, sustavima i publikacijama .

 

YIELD MANAGEMENT (YIELDING) : podrazumijeva povremene korekcije komercijalnih uvjeta ( cijene i minimalni dani boravka ) u pojedinim terminima na temelju praćenja popunjenosti kapaciteta Iznajmljivača i uprosječene popunjenosti njegove neposredne konkurencije uključivo akcije : last-minute, first-minute, min. stay i sl.

 

Putem usluge Yieldinga RONA posve samostalno, bez obaveze prethodne konzultacije sa Iznajmljivačem ili naknadne obavijesti, vrši korekciju cijena smještaja iz Ugovora, ali ne ispod nivoa isplativosti. Iznajmljivač nema pravo naknadnih prigovora, primjedbi, prozivanja ili traženja dodatnih pojašnjenja vezano za razlog smanjenja cijene u odnosu na cijenu smještaja iz Ugovora.

 

RECEPCIJSKI POSLOVI : podrazumijeva prihvat i ispraćaj gosta; prijavu i odjavu gosta putem sustava eVisitor, vođenje popisa gostiju, naplatu smještaja, uključivo naplatu, obračun i uplatu turističke pristojbe, samoizdavanje računa Iznajmljivača prema RONI, vođenje EP knjige .

 

• Prihvat i ispraćaj gosta prvenstveno podrazumijeva primopredaju Smještaja sa gostima prilikom dolaska/odlaska i to isključivo putem elektronske online ili offline brave ili sefa za ključeve, o čemu, u zavisnosti od lokacije odlučuje RONA. Njihova nabava, montaža i održavanje uključeni su u cijenu „HOSTA paketa“ te ostaju vlasništvo RONE, a Iznajmljivač nije odgovoran za krađu, oštećenje, kvar. Iznajmljivač je prilikom primopredaje objekta dužan osigurati 2 seta ključeva.

 

Hosta elektroničke brave ili elektronički sefovi za pohranjivanje ključeva jednostavno se montiraju o trošku RONE bez oštećenja vratiju te olakšavaju prihvat i ispraćaj gostiju u bilo koje doba dana ili noći. RONA odgovara za svaku eventualnu štetu nastalu njihovom monatažom ili demontažom. Za vrijeme posjeda ključeva Smještaja isključena je svaka odgovornost RONE za stanje/štetu Smještaja, uređaja, opreme, za slučaj provale, krađe, radnjom trećeg, radnjom gosta, dotrajalosti,više sile odnosno isključena je bilo kakva odgovornost RONE za štete koje pretrpi Iznajmljivač u Smještaju, opremi i uređajima.

 

Za bilo kakva oštećenja na uređajima ili opremi koja je dana na korištenju gostu odnosno za štetu u objektu koji mu je stavljan na raspolaganje kao i za nestanak, oštećenje uređaja, opreme, inventara koji su nastali njegovom krivnjom, krivnjom osoba za koje odgovara ili osoba koje ga posjete sukladno čl . 30 Posebnih uzanci za ugostiteljstvo odgovara gost. RONA ne odgovara za naplativnost štete.

 

Preporučuje se da Iznajmljivač osigura Smještaj od rizika provalne krađe i razbojstava, od požara , izljeva vode iz vodovodnih i kanalizacijskih i elektro instalacija, opasnosti oluje, loma .

 

Radi izbjegavanja nesporazuma naglašava se da preuzimanjem ključeva Smještaja, RONA preuzima isključivo i samo odgovornost za pravovremeno omogućavanje gostu/ostalim ovlaštenicima ulaska/izlaska iz Smještaja, što podrazumijeva jedino odgovornost za gubitak, propast ili oštećenje samog ključa te obvezu nadomještanja istog na vlastiti trošak, kao i odgovornost za predaju ključeva isključivo i samo gostima te ovlaštenim djelatnicima u cilju čišćenja i održavanja Smještaja.

 

U svrhu prijave i odjave gosta u sustav eVisitor čime se vodi i Popis gostiju, Iznajmljivač je dužan RONI predati TAN tablicu.

 

RONA prema gostu i/ili subagenciji nastupa u svoje ime što podrazumijeva da naplatu od gosta i/ili subagencije obavlja u svoje ime, te je za svaku realiziranu uslugu smještaja obavezna Iznajmljivaču isplatiti konačno pripadajući mu iznos prihoda, (ostatak nakon kompenzacije i cesije) bez obzira da li će svoje potraživanje za realiziranu uslugu smještaja od gosta ili subagenta naplatiti ili ne.

 

Radi izbjegavanja nesporazuma naglašava se da RONA ne garantira popunjenost Smještaja te ni na koji način ne odgovora Iznajmljivaču za nerealiziranu rezervaciju odnosno za slučaj nedolaska/no show ili otkazivanja rezervacije.

 

RONA vrši samoizdavanje računa Iznajmljivača prema RONI uz primjenu članka 78.st.6 Zakona o PDV vodeći računa o poštivanju svih zakonskih zahtjeva vezano za izdavanje takvih računa. Samoizdavanje računa vrši se elektronski što podrazumijeva i automatsko programsko preuzimanje relevantnih podataka te generiranje i vođenje knjige Evidencije o prometu poštujući kronološki red računa Iznajmljivača. Iznajmljivač se obvezuje prihvatiti sve samoizdane račune, čiji prihvat mu RONA svakodobno omogućava elektroničkim putem. RONA nije odgovorna za račune koje je iznajmljivač izdao mimo HOSTA sustava ili prilikom vlastitog zauzeća.

 

ORGANIZACIJA I OBAVLJANJE ČIŠĆENJA:

podrazumijeva kako organizaciju tako i neposredno međusmjensko čišćenje Smještaja prilikom svake smjene, što uključuje i pranje i izmjenu posteljine (plahte, jastučnice) te ručnika, kupaonske stope, krpe za suđe uz opskrbu Smještaja toaletnim papirom, tekućim sapunom za ruke, deterđentom za suđe, tableta za perilicu, spužvica za suđe tom RONA koristi vlastita profesionala sredstava za čišćenje, a uvjet za sklapanje Ugovora je da RONA koristi isključivo svoju posteljinu, ručnike, kupaonske stope i krpe za suđe..

 

RONA se obvezuje nadoknaditi Iznajmljivaču štetu nastalu nepažljivim izvršenjem radova uslijed čega je došlo do loma stvari ili bilo kakve posredne ili neposredne materijalne štete, kao i štetu vezano za opravdane reklamacije gosta koje se odnose na čistoću Smještaja.

 

Radi izbjegavanja nesporazuma naglašava se da :

 

„HOSTA paket“ obuhvaća samo uslugu organizacije čišćenja, što podrazumijeva praćenja kalendara rezervacija te ovisno o tome pravovremeno utvrđivanje potrebe međusmjenskog čišćenja (uključivo dostavu i pranje posteljine) i osiguranje realizacije pravovremenosti čišćenja Smještaja, a samo čišćenje se dodatno naplaćuje od Iznajmljivača po cijeni formiranoj temeljem stvarnog stanja kalkulativnih elemenata definiranih Upitnikom za formiranje cijene čiščenja.

 

„HOSTA paket“ ne obuhvaća pranje deka, popluna i jastuka niti Veliko generalno čišćenje Smještaja prije i / ili nakon sezone, niti ostala čišćenja poput dubinskog čišćenja namještaja, kemijska čišćenja ili pranja popluna, jastuka, tepiha itd. Navedene usluge je moguće posebno naručiti prilikom sklapanja Ugovora ili naknadno te se dodatno naplaćuju od Iznajmljivača po cijenama iz važećeg Cjenika čišćenja i posteljine .

 

S obzirom da se cijene čišćenja svakog Smještaja prilikom sklapanja Ugovora formiraju na bazi stanja kalkulativnih elemenata dobivenih od Iznajmljivača temeljem „Upitnika za formiranje cijene čišćenja“, ista je informativne naravi te RONA zadržava pravo da unutar roka od 60 dana od dana sklapanja Ugovora, na temelju stvarnog stanja kalkulativnih elemenata utvrđenog prilikom pregleda Smještaja, iste jednostrano korigira te definira konačne cijene čišćenja Smještaja, bez prava na Otkaz Ugovora od strane Iznajmljivača iz razloga takve promjene cijene čišćenje.

 

Ukoliko u navedenom roku RONA ne dostavi Iznajmljivaču korigirane cijene čišćenja , za tu Poslovnu godinu važeće su cijene definirane na temelju podataka iz Upitnika popunjenog od strane Iznajmljivača .

 

Organizacija čišćenja i tehničkih intervencija podrazumijeva i ovlast RONE da za neposrednu realizaciju tih usluga angažira treću osobu po vlastitom izboru.

 

ZAPRIMANJE REKLAMACIJA, ORGANIZACIJA USLUGA VEZANIH UZ ODRŽAVANJE SMJEŠTAJA, OTKLON KVARA/ POPRAVCI:

 

podrazumijeva da sve reklamacije od gosta vezano za tehničko stanje Smještaja i opreme zaprima RONA putem svog Pozivnog centra te:

 

ukoliko se reklamacija odnosi na manju tehničku intervenciju, uklanjanje manjeg kvara, nepravilnosti, oštećenja, dopuna sitnog inventara tj. radi se o radovima u trajanju manje od jednog sata (razna pričvršćenja namještaja, odštropavanja sifona, zamjena žarulja, nadomještavanje sitnog inventara, setiranje TV kanala, WI-FI-a, uključenje bojlera, frižidera i slično);

 

ukoliko je potrebno intervencijsko održavanje hitne naravi, koje postoji u slučaju da se radi o radovima koje u cilju pružanja usluge smještaja nije moguće odgoditi ili se radi o potrebi intervencije gdje bi radi čekanja na dozvolu Iznajmljivača došlo do materijalne štete ili ugrožavanje ljudi (puknuće cijevi, izliv kanalizacije i slično),

 

RONA promptno bez prethodnog obavještavanja, bez posebne narudžbe ili traženja suglasnosti od Iznajmljivača iste otklanja (osobno ili po trećoj osobi) te Iznajmljivaču za tu dodatnu uslugu izdaje/pribavlja poseban račun po važećem Cjeniku tehničkih usluga .O izvršenim intervencijama RONA će, čim se stvore uvjeti, bez odgode obavijestiti Iznajmljivača.RONA se obvezuje nadoknaditi Iznajmljivaču štetu nastalu nepažljivim izvršenjem radova uslijed čega je došlo do loma stvari ili bilo kakve posredne ili neposredne materijalne štete.

 

RONA se obvezuje nadoknaditi Iznajmljivaču štetu nastalu nepažljivim izvršenjem radova uslijed čega je došlo do loma stvari ili bilo kakve posredne ili neposredne materijalne štete.

 

Radi izbjegavanja nesporazuma naglašava se da :

 

"HOSTA package" includes only service of receiving information about malfunction and organizing timely response, while repairs or works and materials are additionally charged by the Rental owner at prices from the valid Technical Services Price List,

 

All other interventions that are not urgent or do not belong to the group of minor interventions or are of an investment nature RONA arranges directly with the Rental owner.

 

NAKNADE RONI

 

Članak III.

 

Za usluge obuhvaćene „HOSTA paketom“ RONA ostvaruje pravo na naknadu/učešće u prihodu koji Smještaj ostvari. Suradnja Rone i Iznajmljivača ostvaruje se po principu „nema gostiju nema naknade “ pa se učešće RONE ostvaruje i obračunava uz uvjet realizacije usluge smještaja. Usluga smještaja realizirana je dolaskom gosta, što podrazumijeva da se učešće RONE naplaćuje od cijene naplaćene od gosta. Za slučaj nedolaska gosta/no show ili otkazivanja rezervacije/storno trošak, usluga smještaja nije realizirana. S obzirom da RONA prema gostu i/ili subagentima nastupa u svoje ime, provizije subagenta uključivo PDV (booking. com, airbnb i dr.) terete RONU.

 

DODATNE USLUGE PO POSEBNOJ NARUDŽBI IZNAJMLJIVAČA

 

Članak IV.

 

Sve Dodatne usluge (primjerice niže navedene) koje RONA realizira ( osobno ili putem trećih osoba ) po posebnoj narudžbi Iznajmljivača dodatno se naplaćuju po važećem cjeniku dodatnih usluga ili po ponudi prihvaćenoj od strane Iznajmljivača

troškove dolaska i rada kućnog majstora te materijala za popravak,

troškove međusmjenskog čišćenja s najmom, dostavom i promjenom posteljine, ručnika, kupaonskih stopa, krpa za suđe- po ponudi

troškove predsezonskog i posezonskog generalnog čišćenja-po ponudi

troškove čišćenja okoliša, zajedničkih dijelova zgrade i održavanja hortikulture,

pranje deka, jastuka, popluna,

troškove ishoda Rješenja o kategorizaciji- po ponudi,

troškove montaže kategorizacijske pločice,

troškove ishodovanja ostalih akata nužnih za zakonito poslovanje (porezna rješenja i dr.)- po ponudi,

plaćanje zakonskih obveza privatnog iznajmljivača prema poreznim i inim institucijama (porezi, turistička članarina, turistička pristojba i dr.)- po ponudi,

bilo koja dodatna usluga naručena od strane Iznajmljivača-po ponudi

 

OBRAČUNI I ISPLATE IZNAJMLJIVAČU

 

Članak V.

 

Za svaku realiziranu uslugu smještaja RONA Iznajmljivaču isplaćuje pripadajući mu iznos prihoda (nakon kompenzacije i cesije), bez obzira da li će svoje potraživanje od gosta ili subagenta naplatiti ili ne.

 

Iznajmljivač je obavezan potpisom Ugovora izričito ovlastiti RONU da svako njegovo dospjelo dugovanje prema RONI, koje prozlazi iz poslovne suradnje zasnovane Ugovorom, uključivo sve obavljene dodatne usluge, odbije od iznosa njemu pripadajućeg prihoda po svakoj realiziranoj rezervaciji i naplati kompenzacijom.

 

Za slučaj da uslugu čišćenja i/ili tehničkih intervencija ne pruža RONA već treća osoba po izboru RONE, Iznajmljivač je obvezan potpisom Ugovora izričito ovlastiti RONU/Cesus da svako njegovo dospjelo dugovanje prema bilo kojem pružatelju usluge čišćenja, tehničkih intervencija /Cesionaru odbije od iznosa njemu pripadajućeg mjesečnog prihoda te isplati pružatelju tih usluga /Cesionaru.

 

Po izvršenju navedenih naloga, isplata ostatka prihoda Iznajmljivaču, vrši se na njegov žiro račun do 15.-tog mjesecu za realizirani broj dana zauzeća tijekom prethodnog mjeseca .

 

TRAJANJE POSLOVNE SURADNJE

 

Članak VI .

 

Poslovna suradnja RONE i Iznajmljivača u HOSTA sustavu se u pravilu zasniva na neodređeno vrijeme, a prestaje otkazom. Svaka strana je ovlaštena bez obrazloženja jednostrano otkazati Ugovor, ali sa učinkom za iduću Poslovnu godinu. Izjava o otkazu, koji nastupa sa zadnjim danom Razdoblja iznajmljivanja tekuće godine, upućuje se drugoj strani najkasnije do 01.09 tekuće godine.

 

Svaka Poslovna godina započinje prvi dan nakon isteka Razdoblja iznajmljivanja tekuće godine. Ugovor ni u kom slučaju nije moguće otkazati sa nastupom prestanka u Razdoblju iznajmljivanja tekuće godine niti za vrijeme trajanja razdoblja u kojem su rezervacije već potvrđene.

 

Izjava o otkazu upućuje se drugoj strani u pisanoj formi na e-mail adrese iz članka I. ovih Općih uvjeta (za Agenciju:info@hosta.hr) te se smatra uredno zaprimljenim od strane druge ugovorne strane protekom roka od 3 (tri) radna dana od dana otposlanja e-maila/otkaza.

 

Za slučaja prestanka ovog Ugovora svaka ugovorna strana obavezna je izvršiti sve do tada ugovorene i dospjele obveze bilo koje vrste te namiriti sve do tada nastale troškove drugoj strani.

 

OSTALE OBVEZE I ODGOVORNOSTI IZNAJMLJIVAČA

 

Članak VII.

 

Iznajmljivač je odmah nakon sklapanja Ugovora obavezan:

 

pripremiti Smještaj za fotografiranje što prodrazumijeva da su sve prostorije i oprema bez vidljivih znakova oštećenja ili onečišćenja, a kreveti namješteni,

omogućiti RONI na njezin poziv pregled Smještaja

 

Za slučaj prodaje Smještaja Iznajmljivač nije ovlašten predati Smještaj u posjed kupcu do isteka razdoblja iznajmljivanja, niti prije toga u razdoblju za koje su rezervacije već potvrđene.

 

Iznajmljivač je obavezan ishoditi sve zakonom propisane dozvole i odobrenja za pružanje usluga smještaja (Rješenje o kategorizaciji) te voditi računa o njihovoj svakodobnoj usklađenosti. Prema državnim tijelima za zakonitost svog poslovanja isključivo je odgovoran Iznajmljivač (kaznena, prekršajna, porezna, upravna odgovornost).

 

U svrhu sklapanja Ugovora te omogućavanja pravodobnog kontaktiranja radi komuniciranja i dostavljanja obavijesti nužnih za izvršavanje Ugovora Iznajmljivač je obvezan dostaviti RONI: Rješenje o kategorizaciji, Rješenje o upisu u registar obveznika PDV, punomoć za korištenje sustava eVisitor, broj žiro računa, ažurne i istinite podatke: ime, prezime, oib, adresu prebivališta , e-mail adresu, kontakti broj telefona, PDV broj, kao i sve evenutalno dodatne dokumente i podatke nužne za realizaciju Ugovora koje RONA uz obrazloženje od njega zatraži, a ukoliko u ostavljenom roku to ne učini smatra se da Ugovor nije niti sklopljen.

 

Kao istinite i vjerodostojne te obvezujuće uzimat će se samo informacije dostavljene RONI pisanim putem na način određen Ugovorom i ovim Općim uvjetima. Iznajmljivač nije ovlašten da Smještaj za vrijeme trajanja Ugovora plasira na tržište putem druge agencije.

 

OSTALE OBVEZE I ODGOVORNOSTI RONE

 

Članak VIII.

 

RONA odgovora za zakonitost svoj poslovanja (kaznena, prekršajna, porezna, upravna odgovornost). RONA materijalno odgovora za stvarne štete koje je Iznajmljivač pretrpio uslijed namjere ili krajnje nepažnje njezinih djelatnika u izvršavanju Ugovornih obveza . RONA ne garantira te ne snosi odgovornost za popunjenost Smještaja Iznajmljivača. Preuzimanjem ključeva Smještaja RONA preuzima isključivo i samo odgovornost za pravovremeno omogućavanje gostima/ovlaštenicima ulaska u Smještaj, a nema nikakvu odgovornost za stanje inventara i opreme.

 

RONA ne snosi odgovornost za materijalne štete koje Iznajmljivač pretrpi od strane gosta, već za bilo kakva oštećenja na uređajima ili opremi koja je dana na korištenju gostu i koje je nastalo nenamjenskom uporabom navedene opreme odgovara gost što propisuje i čl. 30 Posebnih uzanci za ugostiteljstvo.

 

RONA nema utjecaja niti odgovornosti na rok koji je potreban subagentima da objave Smještaj na svojim kanalima (vidljivost Smještaja). Isključena je odgovornost RONE za pravovremeni unos podataka o Smještaju u centralni sustav HOSTA uslijed događaja nastalih bez krivnje RONE, kao i uslijed više sile i drugih opravdanih razloga, a koji onemogućuju uredno postavljanje navedenih podataka.

 

RONA ne snosi odgovornost ni za kakvu štetu niti za bilo kakvu drugu vrstu izravnog ili neizravnog gubitka koji bi nastupio Iznajmljivaču zbog nedostupnosti rezervacijskog sustava nastale kao posljedica tehničkih problema ili više sile i slično. U slučaju eventualnih kvarova ili propusta, RONA će poduzeti sve korake da se kvar odnosno propust otkloni u najkraćem mogućem roku.

 

RONA zadržava pravo, bez prethodne najave Iznajmljivaču, te bez ikakve odgovornosti privremeno zatvoriti kalendar rezervacija sa svojih stranica i ostalih prodajnih kanala, uslijed tehničkog ili bilo kojeg drugog opravdanog razloga, što ne znači automatski prestanak Ugovora . RONA ne može jamčiti da su sve informacije o Gostima koje Iznajmljivač zaprimi posredovanjem RONE točne, potpune i istinite, niti može biti odgovorna za iste. RONA se obvezuje osobne podatke Iznajmljivača prikupljati, obrađivati i čuvati u skladu sa GDPR.

 

ZAVRŠNE ODREDBE

 

Članak IX.

 

Ovi Opći uvjeti stupaju na snagu danom javne objave na internet stranci www.hosta.hr. RONA zadržava pravo izmjena i dopuna ovih Općih uvjeta, u bilo koje vrijeme, bez prethodne najave i bez potrebe ishođenja prethodne suglasnosti Iznajmljivača, ali uz obavezu slanja informativne obavijesti Iznajmljivaču. Izmjene i dopune ovih Općih uvjeta javno se objavljuju na internet stranci www.hosta.hr i stupaju na snagu danom takve javne objave, a primjenjuju se za narednu Poslovnu godinu. Smatrati će se da je Iznajmljivač prihvatio izmijenjene Opće uvjete ako u roku od 30 kalendarskih dana; od dana kada na opisani način izmjenjeni Opći uvjeti postali dostupni; ne otkaže ovaj Ugovor.

 

Izmijenjeni Opći uvjeti biti će dostupni u pisanom obliku u poslovnici u Opatiji, Nova cesta 119 . Za eventualne nejasnoće i sve što nije navedeno u Ugovoru ili Općim uvjetima primjenjuju se relevantne odredbe mjerodavnih pozitivnih propisa Republike Hrvatske vezanih uz predmetnu materiju i poslovnu suradnju uključivo uzance .

 

Originalna hrvatska verzija Općih uvjeta može biti prevedena i na neke druge jezike. Prevedena verzija je samo neslužbeni prijevod i iz nje ne proizlaze nikakva prava. U slučaju spora oko sadržaja ili tumačenja Ugovora ili Općih uvjeta i odredbi ili nedosljednosti i neslaganja između hrvatske i bilo koje druge verzije, hrvatska verzija se primjenjuje u skladu sa zakonom i mjerodavna je .

 

Ako je bilo koji stavak/članak Ugovora ili Općih uvjeta sada ili ubuduće nevažeći, ništetan, neprimjenjiv ili neobvezujući, i dalje će važiti svi ostali stavci/članci. U tom slučaju, takav stavak/članak i dalje će biti primjenjiv koliko to zakon dopušta, a ugovorne strane moraju pristati na uvjete slične onima koje propisuje takav stavak/članak u smislu cilja, sadržaja i svrhe Općih uvjeta.

 

Sve eventualne sporove ugovorne strane će u prvom redu rješavati sporazumno, a ukoliko u tome ne uspiju ugovaraju nadležnost stvarno nadležnog suda po sjedištu RONE te se ugovara primjena prava Republike Hrvatske .

 

RONA TRADE d.o.o. (Ltd.)
  • hr
    • en en
  • info@hosta.hr
    +385 (0)51 715 755
    • USLUGE
      • BOOKING
      • Čišćenje i posteljina
      • RECEPCIJA
      • Kućni majstor
      • PREUREDITE
      • KATEGORIZACIJA
      • ULAGANJE
    • CIJENE
    • O NAMA
    • ČESTA PITANJA
    ČESTA PITANJA

    Adaptacija
    +
    Što znači dobro dizajniran apartman?

    Dobro dizajniran apartman jamči veći broj gostiju, jer vizualno atraktivan apartman, uz profesionalne pripremljene HOSTA fotografije i opise, jedni su od ključnih čimbenika prilikom odluke o rezervaciji apartmana. Gosti primarno biraju dizajnirane i lijepo uređene apartmane u kojima će se dobro osjećati za vrijeme svoga boravka.

    +
    Tko sve može dizajnirati apartman?

    Obratite nam se s povjerenjem, HOSTA tim vam može pomoći s prijedlogom dizajna, odabiru materijala i opreme, te nadzirati proces uređenja i postavljanja sve opreme u skladu s istim.

    +
    Na kojim tehničkim rješenjima treba štedjeti?

    Kako bi imali dobro dizajnirani i opremljen apartman ne znači da morate birati najskuplje i najluksuznije materijale i opremu. Isti se učinak dobro dizajniranog apartmana, a time i privlačnog gostima, može postići s jeftinijim, ali ništa manje kvalitetnijim materijalima i opremom. HOSTA tim će Vas savjetovati tijekom cijelog procesa kako bi se Vaš budžet za uređenje optimalno rasporedio te postigao vrhunski učinak.

    +
    Gdje mogu pronaći cjenike materijala i opreme iz tvornice?

    S povjerenjem se obratite HOSTA timu koji će Vam pronaći i pribaviti najpovoljnije cijene opreme i materijala.

    +
    Imam postojeći apartman, kako da ga estetski uredim? Tko mi to može napraviti?

    HOSTA tim za Vas može napraviti prijedlog uređenja.

    KATEGORIZACIJA
    +
    Da li je postupak kategorizacije jednak za cijelu državu?

    Da, jednaka pravila vrijede za cijelo područje Republike Hrvatske.

    +
    Koliko košta postupak kategorizacije?

    Trošak postupka kategorizacije ovisi o broju smještajnih jedinica, i tipu podnositelja zahtjeva, ako se radi o fizičkoj osobi trošak upravne pristojbe iznosi 70,00 - 100,00 kn, dok je isti za pravne osobe između 175,00 - 1.085,00 kn.

    +
    Koliko traje postupak kategorizacije?

    Postupak kategorizacije traje u prosjeku od 7 – 15 dana od dana podnošenja zahtjeva za izdavanje rješenja o kategorizaciji. Postupak može trajati i nešto duže ukoliko se zahtjev za izdavanje rješenja podnese u mjesecu pred sami početak turističke sezone.

    +
    U koju vrstu objekta je najisplativije kategorizirati moju nekretninu?

    Prema našim iskustvima najisplativije je kategorizirati nekretninu u studio apartman, apartman ili kuću za odmor.

    +
    Isplati li se više imati veći broj zvjezdica i manje kreveta ili manje kreveta, a više zvjezdica?

    Ukoliko Vaša nekretnina zadovoljava standarde za najvišu zvjezdicu propisane pravilnikom o kategorizaciji tada bi trebalo ići ka dobivanju najveće moguće zvjezdice. Veći broj zvjezdica nosi i mogućnost veće cijene. No, dobra se prodajna cijena apartmana može postići i sa manje zvijezdica ukoliko je isti lijepo uređen i dizajniran. Veći broj kreveta pak osigurava mogućnost da gosti dijele cijenu noćenja što im bitno smanjuje troškove, što u konačnici čini Vaš apartman tržišno konkurentnim.

    +
    Može li netko umjesto mene odraditi postupak kategorizacije i koliko to košta?

    HOSTA za svoje korisnike može potpuno besplatno odraditi cjelokupan postupak kategorizacije, platiti ćete samo trošak državnih pristojbi.

    +
    Koja je državna strategija u odnosu na pojedine kategorije iznajmljivača?

    Jedna od ključnih državnih strateških odrednica u turizmu je poticanje i razvoj obiteljskog smještaja, i to u smislu podizanja kvalitete kako samog smještaja tako i cjelokupne usluge. U ovome je trenutku sudionicima u turizmu na raspolaganju čitav niz natječaja za povlačenje bespovratnih sredstava, ali i čitav niz kreditnih linija kojima je cilj upravo razvoj obiteljskog smještaja.

    +
    Kako kategorizirati apartman i koliko to traje?

    Upute za kategorizaciju apartmana možete pronaći na našoj stranici pod Kategorizacija. Trajanje ishodovanja kategorizacije ovisi kada se zahtjev podnese. Ukoliko to radite prije početka turističke sezone, razdoblje ishodovanja je kraće. Zahtjev za izdavanje kategorizacije se podnosi u Uredu državne uprave – odjel turizam u lokalnoj ispostavi (mjesta u kojem se nalazi apartman).

    +
    Koliko zvjezdica bih mogao dobiti za svoj apartman?

    Broj zvjezdica po apartmanu ovisi o nekoliko čimbenika. Primjerice, kvadratura, broj ležaja, i opremljenost. Pratimo trendove i promjene nadležnih ministarstava i ažuriranja pravilnika, stoga Vas uvijek možemo savjetovati ako imate neku nedoumicu.

    +
    Trebam li imati klimu u apartmanu?

    Klima je obavezna stavka u pravilniku, kao i u svakom apartmanu.

    Booking
    +
    Što je multikanal?

    HOSTA multikanal je sustav kojim Vam omogućava da jednim "klikom" opis, slike i cijene vašeg apartmana objavite na 5 trenutno najvećih i najrelevantnijih online booking stranica. Prisutnost na velikom broju booking portala znači veću vidljivost, odnosno veći broj potencijalniih gostiju.

    +
    Na koji način riješavate probleme preklapanja rezervacija (overbookinga)?

    Koristeći HOSTA multikanal mogućnost preklapanja rezervacija (overbookinga) svedena je na minimum, jer se rezervacijom na jednom portalu rezervirani termini iste sekunde zatvaraju na svim ostalim portalima.

    +
    Na kojim portalima oglašavate?

    Trenutno se oglašavamo na 5 najvećih portala a to su booking.com, airbnb, expedia, HomeAway, atraevo.

    +
    Da li broj zvjezdica utječe na cijenu noćenja?

    Apartman više kategorije postiže bolju cijenu i po iskustvima u praksi i turističkim pokazateljima za 2018. i 2019. godinu, gosti više odabiru apartmane s više zvjezdica., odnosno apartmani s više zvjezdica imaju bolji omjer cijene i kvalitete.

    +
    Koji je optimalan broj kreveta koji bih trebao prijaviti/kategorizirati, a da mi istovremeno apartman bude konkurentan i isplativ?

    Prije odgovora na to pitanje, potrebno pogledati apartman i odlučiti se da li je bolje ponuditi veći broj ležajeva, što je isplativije gostu ili manji broj ležajeva ali onda se više usredotočiti na bolju opremljenost apartmana i podizanju cijene. Iz iskustva možemo reći da za neke lokacije bolje prolaze veći broj ležajeva (Gajac) dok kod Opatije bolje opremljenost, odnosno viša kategorija.

    +
    Koju cijenu noćenja mogu postići za svoj apartman?

    Cijena noćenja ovisi od apartmana do apartmana i dakako o razdoblju rezerviranja. Cijene variraju po sezoni ali i po yield managementu (također osnovna usluga koju nudimo u HOSTA paketu). Postavljanje cijena apartman je uvjetovano brojem ležaja, lokaciji i destinaciji, zvjezdicama te opremljenosti apartmana. Cijene kroz sezonu su uvjetovane tipom sezone (jednim djelom), brojem noćenja te koliko unaprijed se radi rezervacija.

    +
    Kako i kad naplaćujete uslugu noćenja?

    Usluge noćenja gostima naplaćujemo preko kreditne kartice, bankovnim transakcijama i online platforme plaćanja (WS Pay); 30 dana prije početka rezervacije.

    +
    Mogu li ja postaviti uvjete plaćanja unaprijed

    Kako bi Vaš apartman bio konkurentan na tržištu, moramo imati pogodne uvjete za goste. Gosti današnjice imaju prevelik izbor te bi ih striktna politika rezerviranja i otkazivanja odbila i gurnula konkurenciji. To bi značilo da im moramo omogućiti da rezervaciju u dogledno vrijeme i stoniraju. Gost se ima pravo predomisliti 24 sata od stvaranja rezervacije, čak i ako se radi o rezervaciji koja je napravljena par dana prije početka korištenja usluge.

    +
    Možete li promijeniti opis da bude kako ja želim da piše?

    S obtzirom na dugodišnje iskustvo, najbolje je da prepustite opis apartmana HOSTA timu.

    +
    Kada možemo doći u svoj apartman i koristiti ga ?

    Uvidom na portalu za vlasnika možete vidjeti koji su termini slobodni i željeni termin možete zauzeti za sebe. Otkaz prethodnih rezervacija gostima nije moguć.

    +
    Imam rupe po par dana, mislite da će se to popuniti?

    Uz pomoć yield management nastojat ćemo korigirati cijenu kako bi last minute gostima bila primamljiva I na taj način uspjeli ostvariti prihod i popuniti rupe u kalendaru. To obično uspijevamo vrlo uspješno.

    Čišćenje
    +
    Što sve podrazumijeva HOSTA usluga čišćenja?

    HOSTA usluga čišćenja i spremanja podrazumijeva čišćenje svih prostorija i površina apartmana, zbrinjavanje smeća iz apartmana u javne kante za smeće, zamjenu toaletnog papira i sapuna te promjenu posteljine i ručnika.

    Zatažite ponudu sa više detalja

    +
    Is there a HOSTA cleaning standards?

    HOSTA podrazumijeva najviše standarde čišćenja temeljenih na višegodišnjem iskustvu, pri čemu koristimo najkvalitetnija profesionalna sredstva za čišćenje.

    Zatažite ponudu sa više detalja

    +
    Mora li se kupiti prvi komplet posteljine i ručnika?

    Ne mora, HOSTA za Vas pripremi i prvi komplet posteljine i ručnika, te ih pere, pegla i izmjenjuje tijekom čitave turističke sezone.

    +
    Koliko često se izmjenjuju posteljine i ručnici?

    Posteljina i ručnici se izmjenjuju nakon smjene svakog gosta, odnosno na 5. dan kod dužeg boravka gosta.

    +
    U kojem vremenskom roku se otklanjaju prijavljeni kvarovi?

    HOSTA kućni majstor izlazi na teren po primitku dojave o postojećem kvaru.

    +
    Tko i kako prijavljuje kvarove?

    Kvarove mogu prijaviti gosti pozivom u HOSTA call centar, ali kvarove utvrđuje i naš HOSTA tim za čišćenje prilikom svakog ulaska u apartman.

    +
    Da li vi osiguravate poplune,deke i jastuke u okviru usluge posteljine?

    Poplune, deke i jastuke osigurava privatni iznajmljivač, koji moraju biti standardnih dimenzija. Jastuke i poplune, čak iako su novi treba oprati minimalno jednom tijekom sezone. Usluga pranja popluna i jastuka je moguća, po dodatnom cjeniku.

    +
    Što usluga vaše posteljine sve podrazumijeva?

    HOSTA paket nudi iznajmljivanje, pranje i zamjenu posteljine, jastučnica i ručnika.

    +
    Tko nadzire čistačice?

    Voditeljica čistačica educira, organizira i nadgleda čistačice.

    Kućni majstor
    +
    Koje sve popravke podrazumijeva HOSTA usluga kućnog majstora?

    HOSTA usluga kućnog majstora podrazumijeva popravke manjeg inteziteta poput zamjene žarulje, odštopavanje sifona, promjene gumice na slavini za vodu i sl. U slučaju većeg kvara, HOSTA kućni majstor utvrđuje vrstu i obujam kvara o čemu potom izvjesti vlasnika, koji pak odlučuje hoće li kvar popraviti HOSTA kućni majstor ili će kvar otkloniti u vlastitom aranžmanu.

    +
    U kojem vremenskom roku se otklanjaju prijavljeni kvarovi?

    HOSTA kućni majstor izlazi na teren po primitku dojave o postojećem kvaru.

    +
    Tko i kako prijavljuje kvarove?

    Kvarove mogu prijaviti gosti pozivom u HOSTA call centar, ali kvarove utvrđuje i naš HOSTA tim za čišćenje prilikom svakog ulaska u apartman.

    +
    Je li HOSTA usluga kućnog majstora na raspolaganju 24/7?

    HOSTA call centar radi svakim danom do 22 sata, a sve prijave kvarova se rješavaju u najkraćem mogućem roku.

    Recepcija
    +
    Kako funkcionira sustav kutije sa ključem (keybox)?

    Vrlo jednostavno, kutije sa ključem (keybox) se u nekoliko minuta instalira na Vaša vrata čime je iste sekunde spremna za rad. Smart brave otvaraju vrata apartmana na 4 načina: aplikacijom preko bluetooth-a , jedinstvenom šifrom za svaku rezervaciju ili standardnim ključem. Gostima su na raspolaganju 3 varijante (bez fizičkog ključa - iz sigurnosnih razloga), te gost ulazi u svoj apartman, vrši prijavu u sustav e-visitor, bez klasičnog dočeka recepcionera.

    +
    Je li sustav kutije sa ključem (keybox) vezan s HOSTA rezervacijskim sustavom?

    Da, gost zajedno sa potvrdom rezervacije dobiva poveznicu za preuzimanje aplikacije i svoju jedinstvenu šifru kojom otvara vrata apartmana za vrijeme svog boravka.

    +
    Kakva je tehnička podrška u slučaju da kutije sa ključem (keybox) ne funkcionira i tko ju daje?

    HOSTA u potpunosti brine o Vašim kutijama sa ključem (keybox). Sve kvarove gosti ili domaćice prijavljuju u HOSTA pozivni centar. Po primitku poziva, naš HOSTA tim odmah uklonjuje kvar. Gostima se odmah stvara nova lozinka, kako bi mogli koristiti i dalje smart lock brave, dok naši tehničari uklone eventalnu grešku.

    +
    Mogu li se kutije sa ključem (keybox) montirati na sva vrata?

    Instalacija je moguća na sve tipove vrata osim nekih protuprovalnih.

    +
    Postoji li lokalni servis za kutije sa ključem (keybox)?

    HOSTA vrši servis i održavanje kutija s ključevima.

    +
    Koliko vrsta pinova postoji?

    Svaka rezervacija apartmana generira jedinstveni pin, što znači da svaki gost dobiva svoj novi pin koji prestaje vrijediti nakon njegove odjave iz apartmana.

    +
    Jesu li same smart brave zamjena za kartice kojima se također može ulaziti u apartmane?

    Da, to bi bilo moguće, ali integracija s HOSTA aplikacijom biti će učinjena kao zaseban projekt.

    +
    Je li HOSTA rezervacijski sustav povezan s e-Visitorom?

    Da, HOSTA rezervacijski sustav direktno je povezan sa sustavom e-Visitor, te se same prijave i odjave gostiju rade kroz formu unutar sustava.

    +
    Može li se preko HOSTA rezervacijskog sustava u e-Visitor prijaviti samo jedna osoba ili sve osobe koje se nalaze u jednom objektu zajedno?

    Preko HOSTA rezervacijskog sustava mogu se prijaviti sve osobe koje se nalaze u jednom objektu.

    +
    Može li se preko HOSTA rezervacijskog sustava platiti kreditnim karticama ?

    Da, HOSTA rezervacijski sustav koristi najmodernije i najsigurnije alate on-line naplate.

    +
    Tko obavlja i brine o postupcima on-line naplate i naplate preko bankovnih računa?

    HOSTA brine o cjelokupnom procesu pa tako i o postupcima naplate pomoću nekoliko međunarodno priznatih sistema.

    +
    Može li gost platiti direktno putem HOSTA rezervacijskog sistema?

    Da, koristeći HOSTA aplikaciju.

    +
    Je li sustav elektronskih sefova za ključeve siguran?

    Sustav elektronskih sefova za ključeve je siguran iz nekoliko razloga. Prvi razlog je to što se nakon svake realizirane rezervacije kod briše, odnosno postaje neaktivan, što bi značilo da nakon odlaska gostiju u 10 sati, ta se lozinka više nikada ne može koristiti. Sljedeći razlog zašto je brava siguran je uvid i kontrola kodova koji otključavaju vrata. Treći razlog je kvaliteta izrade same elektronske kutije.

    Iznajmljivač
    +
    Koji su uvjeti za suradnju sa vama?

    Kao preduvjet za početak suradnje je izvršena kategorizacija. Ukoliko niste kategorizaciju izvršili, mi Vam možemo pomoći oko procesa kategorizacije. Nakon ishodovanja kategorizacije sljedeći korak je da je apartman tehnički ispravan (nema vidnih oštećenja i svi aparati su u funkciji). Kako bismo mogli pripremiti ugovor, potrebne su nam i preliminarne fotografije, odnosno poveznica portala na kojem se već apartman oglašava. Zadnji uvjet je ispunjavanje upitnika o čišćenju , odnosno utvrđivanje površine i itinerara čišćenja.

    +
    Koje su moje obaveze?

    Obaveze privatnog iznajmljivača su najvećim djelom u fazi prije i za vrijeme sklapanja ugovora. Te obaveze su ishodovanje kategorizacije, osiguravanje tehničke ispravnosti apartmana i nabava kategorizacijske ploče. Nakon početka iznajmljivanja apartmana obaveza privatnog iznajmljivača je podmirivanje turističke pristojbe te biti dostupan na telefon u slučaju da u apartmanu treba izvršiti popravak ili intervenciju koja ne ulazi pod sitne kvarove

    +
    Mogu li vidjeti i pratiti popunjenost svoga apartmana i ako da gdje?

    Popunjenost apartmana moći ćete pratiti preko portala za iznajmljivače. U svakom trenutku Vi ćete imati pristup informaciji kada i na koliko Vam netko dolazi u apartman. Također imate uvid u fakture i obračune.

    +
    Tko plaća porez i turističku pristojbu?

    Plaćanje poreza je uključeno u HOSTA paket, što bi značilo da mi plaćamo porez. Vi plaćate turističku pristojbu turističkoj zajednici grada u kojem se apartman nalazi. Turistička se pristojba se plaća po broju smještajnih jedinica u određenom vremenskom razdoblju (najčešće je obračun po kvartalu).

    +
    Gdje mogu zatražiti pristup sustavu eVisitor?

    Pristup sustavu e-Visitor se dobiva od Turističke zajednica grada (nakon što ste riješili kategorizaciju). TZ Vam daje TAN listu, s kojom se onda ulogirate u Vaš profil, gdje možete vidjeti vaše obveze prema TZ.

    +
    Što je TAN lista?

    Tan lista je tabelica s kodovima uz pomoć koje ulazite u portal eVisitor. Mi za Vas prijavljujemo goste putem našeg sustava koji je direktno povezan na eVisitor. Vi imate pristup knjizi gostiju te može pratiti promet gostiju.

    +
    Što je potrebno za fotografiranje apartmana?

    Apartman je spreman za fotografiranje kada je počišćen, bez oštećenja ili onečišćenja koja bi bila vidljiva na slikama, te kreveti namješteni. Samo fotografiranje apartmana traje od 1,5 do 3 sata. Fotografiranje apartmana i okolice se vrši kada je lijepo vrijeme, stoga se čeka sunčan dan. Nakon fotografiranja objekta, slike su dostupne 2 do 3 dana.

    +
    Što mi predlažete da eventualno dodam od opreme u apartman?

    Minimalni uvjeti se moraju zadovoljiti po pravilniku, a dodatna oprema koja diže rejting apartmana je perlica posuđa i veša, kompletno opremljena kuhinja (sitni inventar). Dodanu vrijednost ostvaruju stvari razonode:roštilj, Igraće konzole, dječje igralište u blizini, dječji krevetić … Primjerice, gosti iz SAD-a, preferiraju uzimati aparmane koji imaju detektor dima ili ugljičnog monokisda.

    +
    Gdje mogu naručiti kategorizacijske pločice?

    Kategorizacijske ploče se naručuju kod ovlaštenih proizvođača. Ovlaštene proizvođače možete pronaći na stranicama Ministarstva turizma

    +
    Mogu li vašu adresu navesti kao adresu dostave kategorizacijskih pločica i možete li ih vi postaviti?

    Možete naručiti kategorizacijske ploče na našu adresu i po dogovoru mi ćemo iste i postaviti.

    +
    Ako izvučem PDV ID da li sam u sustavu PDV-a?

    PDV ID broj služi samo kao identifikacijski broj. Nakon što broj dobijete, potrebno je prijaviti se u Ured Poreza i tek onda ste u sustavu.

    HOSTA paket
    +
    Koja je cijena vaše usluge?

    HOSTA paket usluga nudi usluge oglašavanja na više kanala, bookinga i yield managementa, recepcije, čišćenje i najma posteljine, usluge kućnog majstora. Cijenu HOSTA paketa možete izračunati pomoću kalkulatora HOSTA paketa.

    +
    Da li je Vaša provizija fiksna?

    Prva godina je startna gdje se kreće s baznom provizijom koja ovisno o rezultatu na kraju sezone je podložna korekcijama na niže. Za uspješnost sezone relevantni su sljedeći faktori: lokacija, mikro pozicija, uređenost, fotografije, cijene i recenzije gostiju.

    +
    Kako plaćam vašu proviziju i kojom se dinamikom isplaćuju sredstva na moj račun?

    Sredstva Vam se usplaćuju, umanjena za naknadu usluga HOSTA Paketa, jednom mjesečno na račun – za rezervacije koje su se ostvarile u prethodnom mjesecu.

    +
    Na kojim područjima vršite svoje usluge?

    Zasad usluge nudimo na području Istarske županije, odnosno Opatijska Rivijera i grada Rijeka; okolica Novalje na otoku Pagu, Martišnice i grada Paga na otoku Cresu te Lošinj.

    +
    Tko plaća PDV na provizije booking portala?

    Provizije booking portala (booking.com, air b'n'b, HomeAway…) kao i PDV na njihove usluge mi pokrivamo, u sklopu našeg HOSTA paketa.

    +
    Tko postavlja kućni red, cjenik i evakuacijski list u apartman?

    HOSTA tim postavlja kućni red i cjenik, a vi postavljate plan evakuacije, kutiju prve pomoći te naljepnice zabrane (konzumiranje alkohola mlađih od 18, zabranjeno pušenje) i aparat za gašenje požara.

    +
    Kada će moj apartman biti oglašen?

    Apartman će biti oglašen 15 dana nakon što se kada se zadovolje svi uvjeti propisani ugovorom i općim pravilima.

    +
    Molim vas da mi objasnite kako ste računali moje isplate?

    Isplate se obračunavaju na način da se oduzme naknada za HOSTA učešće i čišćenje od cijene koja je naplaćena gostu.

    +
    Mogu vas zvati bilo kada ako imam nekako pitanje?

    Možete nas dobiti na telefon za vrijeme radnog vremena ili nam pošaljite mail na info@hosta.hr.

    Htio bih dobiti ponudu

    hosta.hr
    Kolačići
    |
    Pravne odredbe
    |
    Pravila i uvjeti

    © 2022 by RONA. All rights reserved | Hosta is a part of the RONA Trade.